نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[فراموشی رمز توسط ایمیل]


یادداشت اختصاصی آیت الله رشاد؛
حقیقت اثر هنری، امتداد ابعاد وجودی هنرمند است
یادداشت اختصاصی آیت الله رشاد؛ حقیقت اثر هنری، امتداد ابعاد وجودی هنرمند است/ نسبت هنر و ارزش نیت و ذهنیت هنرمند، عامل اصلی تعین حقیقت و هویت اثر هنری است. اثر هنری، بسته به هویت علل پدیدآورنده‌اش، عیارسنجی شده، ارزش و ضدارزش‌بودن و میزان ارزشمندی آن مشخص می‌گردد. به گزارش خبرنگار مهر، متن پیش رو یادداشت اختصاصی آیت الله علی اکبر رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه با موضوع «هنر وارزش» است که از نظر می گذرد؛
 ٠٧:٤٥ - 1395/11/27 - نظرات : ٠متن کامل >>
سهم فرهنگ از لایحه برنامه ششم توسعه
سهم فرهنگ از لایحه برنامه ششم توسعه/ مجلس کاستی‌ها را اصلاح کند دولت لایحه نهایی برنامه ششم توسعه را به مجلس دهم تقدیم کرده تا نمایندگان مردم به ویژه در حوزه فرهنگی بتوانند از منظرهای مختلف و متنوع، آن را ارزیابی، اصلاح و تکمیل کنند. خبرگزاری مهر – گروه فرهنگ: تیر ماه سال گذشته بود که سیاست‌های کلی برنامه پنج ساله ششم توسعه از سوی رهبر انقلاب به رئیس محترم جمهور ابلاغ شد که یکی از محورهای سه گانه مهم آن «تعالی و مقاوم سازی فرهنگی» بود.
 ٠٥:٠٩ - 1395/05/26 - نظرات : ٠متن کامل >>
آموزش مجسمه سازی (جلسه 3)
ابتدا گریس را درون یه ظرف بزرگ ریخته و میگذاریم روی حرارت غیر مستقیم یا ملایم تا آب بشه،بعد موم رو میریزیم تا آب بشه و خورد خورد بهش مل اضافه میکنیم و هم میزنیم تا مثل خامه یکدست بشه وقتی سرد شد قابل استفاده است.رنگ پودری هم بهش زیاد کنید خوشرنگ می شه.
 ١٢:٢٢ - 1391/12/09 - نظرات : ٠متن کامل >>
آموزش مجسمه سازی (جلسه 2)
ابتدا مجسمه را به دو قسمت تبدیل می کنیم ،برای این کار مجسمه رو اگه گچیه به پشت بخوابونید و اطرافش رو تا نصف مجسمه بالا بیارید(برای این کار میتونید باآجر یا موادی حجیم مثل یونولیت بگذاریدو روش رو باخمیر مجسمه سازی خیلی دقیق بپوشونید و یک شیار سر تاسری دور تا دور مجسمه روی خمیر بکشید .
 ١٢:٠٥ - 1391/12/09 - نظرات : ٠متن کامل >>
آموزش مجسمه سازی (جلسه 1)
موادو مصالح برای مجسمه سازی بسیار زیاد است ولی ما در اینجا به ساخت تندیس های سفالین می پردازیم تا شما را با این تکنیک آشنا کنیم:
 ١١:٤٤ - 1391/12/09 - نظرات : ٠متن کامل >>
تاریخچه پیکره تراشی در دنیا
حدود بیست و نه قرن پیش از میلاد مسیح (۲۹۰۰ سال پیش از میلاد مسیح) سومین سلسلۀ مصر[۱] که خاستگاه آن بنا به مستندات تاریخی در ممفیس[۲] واقع در مصر سفلا بود شکل گرفت ودارای نظام دیوانی ، قضایی، سپاه و نظام تولید و اقتصاد شد و به همین دلیل و براساس همین مستندات تاریخی ، برتری تاریخی یا به سخن دیگر اولویت به مصر سفلا تعلق گرفت . کرونیست ها آغاز امپراطوری باستانی مصر را با آغاز زمام داری این سلسله می دانند.
 ١٦:٤٩ - 1391/06/27 - نظرات : ٠متن کامل >>
انسان و مجسمه
انسان و مجسمه
 ٢٠:٣٦ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
هندسه در معماری و مجسمه‌سازی
هندسه در تجربه‌های معماری و مجسمه‌سازی
 ٢٠:٢٩ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
قابليتهاي فضا در مجسمه سازي معاصر
بکارگيري قابليتهاي فضا در مجسمه سازي معاصر
 ٢٠:٢٧ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
هنر در فضای عمومی
هنر در فضای عمومی
 ٢٠:٢٣ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
آیینه برون ـ مدرن 2
آیینه برون ـ مدرن 2
 ٢٠:١٦ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
آیینه برون ـ مدرن1
آیینه برون ـ مدرن 1
 ٢٠:١٠ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
از دالی تا مان ری؛ فرآورده‌های دنیای فراواقعی
از دالی تا مان ری؛ فرآورده‌های دنیای فراواقعی
 ١٩:١٠ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
معماری و مجسمه سازی
معماری و مجسمه سازی
 ١٨:٤٧ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
مینیمالیسم و مدرنیسم متعالی
مینیمالیسم و مدرنیسم متعالی
 ١٨:٠٨ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
انسان و مجسمه
انسان و مجسمه
 ١٧:٥٧ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
هنر و پول
هنر و پول
 ١٢:٣٤ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
عصر زرین پیکره های آهنی
عصر زرین پیکره های آهنی
 ١٢:٢٨ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
تأثير رنگ در مجسمه سازي بخش دوم
تأثير رنگ در مجسمه سازي در طي قرون بخش دوم
 ١٢:٢٧ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>
تأثير رنگ در مجسمه سازي بخش اول
تأثير رنگ در مجسمه سازي در طي قرون بخش اول
 ١٢:٢٥ - 1391/01/13 - نظرات : ٠متن کامل >>

2 3 صفحه بعدی >>






   مطالب مرتبط
بازدیدها
امروز :10299
کل بازديدها :16173319
بازديدکنندگان آنلاين :8
بازديدازاین صفحه :26598