7 اردیبهشت 1403, 9:17

تکریم همسران طلاب جهادگر در ایام کرونا با حضور معاونان سازمان تبلیغات اسلامی

تکریم همسران طلاب جهادگر در ایام کرونا با حضور معاونان سازمان تبلیغات اسلامی در این همایش که حجج اسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی معاون راهبردی و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی، رضا عزت‌زمانی معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم حضور داشتند، از همسران طلاب جهادگر در ایام مقابله با کرونا قدردانی شد.
این همایش با همت نهادهای حوزوی و انقلابی در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی در این همایش با بیان اینکه افراد به مقام جهاد نمی‌رسند مگر اینکه همسری مجاهد داشته باشند، اظهارکرد: وقتی از حضرت علی(ع) پرسیدن که حضرت زهرا(س) چگونه همسری است؟ ایشان فرمودند، بهترین یار من در طاعت الهی بود.
وی با اشاره به اینکه دنیا جای تن آسایی نیست، بیان کرد: دنیا به سختی‌ها و مصائب پیچیده شده است و کسی که به دنبال آسایش و لذت مدام باشد به خطا رفته است، زیرا افرادی که در دنیا عمری بیشتری دارند عزیزان بیشتری از دست می‌دهند و خوش به حال شخصی که آنقدر همت بلندی دارد که خود را گرفتار مسائل جزئی دنیا نمی‌کند.
حجت‌الاسلام ملکی خطاب به همسران جهادگران گفت: شما برای همسران تان «نعم العون» بودید و درود بر همسرانی که در این میدان روسفید شدند.
پخش کلیپ از فعالیت جهادگران دوران کرونا، سخنرانی یکی از طلاب جهادگر و همسرش، اجرای سرود و تجلیل از همسران جهادگران کرونا از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
Powered by TayaCMS