31 فروردین 1403, 10:46

تجدید بیعت مدیران تشکل‌های قرآنی و دینی قم با آرمان‌های امام خمینی(ره)

تجدید بیعت مدیران تشکل‌های قرآنی و دینی قم با آرمان‌های امام خمینی(ره) حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این مراسم اظهار کرد: امام راحل عظیم الشان مصداق بارز عمل به این فراز از حدیث هستند که فرمود: «اشهد انک قد اقمت الصلوه و آتیت الزکوه و امرت بالمعروف و نهیت عن المنکر و جاهدت فی سبیل الله حتی اتیک الیقین».

وی با اشاره به کلامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تلاش و مجاهدت امام راحل و هدایت دست غیبی از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، بیان داشت: حضرت امام هر جا سخن حق می‌شنیدند می‌پذیرفتند. امام عظیم الشأن حق‌پذیر بودند و هر جا، کسی که از ایشان سئوال یا تقاضایی می‌کرد و در اعلام حق یاری می‌طلبید، در اعلام حق ملاحظه نمی‌کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: امام خمینی(ره) آنچه را که برای خود قضاوت می‌کردند برای دیگران هم قضاوت می‌کردند.

وی افزود: امام راحل ویژگی‌های ممتازی داشت که طبق فرمایش حضرت آقا، انقلاب عظیم اسلامی محصول نورانیت و معنویت دوران جوانی حضرت امام بود.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده بخشی از روایت عجیب «روبین وود زورث» خبرنگار آمریکایی از دیدار با امام خمینی(ره) در جماران را بیان کرد و گفت: امام خمینی(ره) اهل تضرع، دعا، نیایش و توکل بودند و امیدواریم در مسیر یاد و مکتب ایشان که در رهبری حضرت امام خامنه‌ای متجلی است قدم برداریم.

روایت‌گری حجت‌الاسلام عبدالکریم سلامی و قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط روح‌الله آقایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
Powered by TayaCMS