31 فروردین 1403, 10:3

برترین‌های مسابقات سراسری خطبه فدکیه و مدرسه فاطمی مشخص شدند

برترین‌های مسابقات سراسری خطبه فدکیه و مدرسه فاطمی مشخص شدند به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، جواد اشعری رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان قم در مورد برگزاری این مسابقات گفت: مسابقه کتاب‌خوانی خطبه فدکیه به صورت عمومی و مسابقه مدرسه فاطمی ویژه مخاطبان زیر 15 سال به صورت سراسری برگزار شد.
وی گفت: پس از فراخوان شورای هیأت‌های مذهبی استان قم، 2 هزار و 165 نفر از 56 شهرستان کشور در این مسابقات شرکت کردند که پس از بررسی پاسخنامه‌ها 940 نفر در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.
اشعری افزود: از میان 577 پاسخنامه صحیح در بخش مسابقه خطبه فدکیه به 18 نفر سفر مشهد مقدس و از 363 پاسخنامه راه یافته به مرحله قرعه‌کشی مسابقه مدرسه فاطمی به 18 نفر کارت هدیه نقدی تعلق گرفت.
وی تاکید کرد: همچنین به 6 نفر از مسئولان هیأت‌های مذهبی که بیشترین تعداد شرکت کننده را داشتند هدیه سفر به مشهد مقدس اختصاص داده شد.
رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان قم در مورد فراخوان شعر فاطمی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: حدود 170 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. از این تعداد 9 اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی شد که یکی از شاعران برگزیده در همایش نقش هیأت‌های مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به شعرخوانی پرداخت.
اشعری در پایان از همراهی مسئولان هیأت‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر و ایام فاطمیه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تقدیر کرد.
Powered by TayaCMS